There are not posts yet.
    Spoilers fram/bak TOYOTA YARIS III efter 09.2011
    • Spoilers fram/bak TOYOTA YARIS III efter 09.2011

    Front- och bakre deflektorer för TOYOTA YARIS III

    JMV39483

    Sats med 4 deflektorer till TOYOTA YARIS III. Modell efter 09.2011 - 5 dörrar

    94,00 €
    Inkl. moms
    Kvantitet
    Mellan 3 och 5 dagar, beroende på lagertillgång hos leverantören

    rating Read the 2 reviews
    Average rating: 9/10 Number of reviews: 2
    Beskrivning


    Front- och bakspoilersats till TOYOTA YARIS III. Dessa tillbehör är kompatibla med TOYOTA YARIS III. Modell efter 09.2011 - 5 dörrar.


    När dina fönster är något nedfällda skyddar dessa deflektorer dig mot vind och regn. De ärsvarta och gör utseendet på din TOYOTA YARIS III mer personligt.

    Installationen tar bara några minuter.

    Inga modifieringar krävs. Dessa deflektorer fästs direkt i spåren på dina fönster. Det här är inte enkla deflektorer som klistras på och sedan slits av mitt på vägen.


    Priset gäller för 4 deflektorer: 2 deflektorer för framrutorna och 2 deflektorer för bakrutorna. Specialtillbehör, endast kompatibelt medTOYOTA YARIS III - Modell efter 09.2011 - 5 dörrar. Detta är inte universaldelar.

    Produktdetaljer
    Jaimemavoiture
    JMV39483

    Särskilda referenser

    upc
    366549684683
    ean13
    3665496154216
    Produit conforme qui s'adapte parfaitement à la Yaris III 110ch
    rating 10
    Produit conforme pour la Yaris III 110ch VVT-IE 2017 !!! je les ai placés dans mettre les fixations , ce que je ferais ce WE. Ils s'emboîtent bien et épouse parfaitement le contour de fenêtre. Très bien fini et couleur noire fumée de qualité qui se marie parfaitement avec les options externes du véhicule. Qualité/Prix et pour quatre unités avant/arrière, je ne suis pas déçu et il n'y a pas de concurrence sur le net ! NICKEL ! PS : Une seule remarque, le carton est arrivé à moitié ouvert et facile d'accès dans son contenu. Attention donc à la qualité du conditionnement et au transporteur sélectionné .
    Produit conforme qui s'adapte parfaitement à la Yaris III 110ch
    rating 8
    Produit conforme pour la Yaris III 110ch VVT-IE 2017 !!! je les ai placés dans mettre les fixations , ce que je ferais ce WE. Ils s'emboîtent bien et épouse parfaitement le contour de fenêtre. Très bien fini et couleur noire fumée de qualité qui se marie parfaitement avec les options externes du véhicule. Qualité/Prix et pour quatre unités avant/arrière, je ne suis pas déçu et il n'y a pas de concurrence sur le net ! NICKEL ! PS : Une seule remarque, le carton est arrivé à moitié ouvert et facile d'accès dans son contenu. Attention donc à la qualité du conditionnement et au transporteur sélectionné .

    Front- och bakre...

    94,00 €